Thursday, May 2, 2013

OLDTOWN WHITE COFFEE

Hello... bloggers!!!

dulu saya selalu pergi
OldTown White Coffee
menu agak terhad la kalau awal pagi
breakfast yang ringan saja
saya ni kalau breakfast nak makan yang berat
dasar kuat makan la katakan

bila asyik menu terhad
saya malas nak pergi dah
bila kawan bagi kupon
rasa terpanggil nak pergi semula
itu pun mau sebulan baru pergi
(dah nak expired baru nak pergi)
hihihi

baru-baru ni pergi agak terkejut juga la
waktu breakfast dah ada menu berat
banyak juga peningkatan dari segi buku menu
dan menu makanan dan minuman yang disediakan



ini la minuman pilihan kami


 OldTown White Coffee
Signature Freezy

saya pilih ini sebab ada kupon 50%
untuk minuman ini
agak musykil sedikit
dalam kupon tersebut menyatakan
beli minuman ni cuma bayar 50% dari harga asal
tidak perlu beli apa-apa makanan

tapi pelayan sana kata kena beli makanan
baru boleh dapat 50%
saya agak keliru
tapi saya malas nak panjang lebar
so, saya pilih la satu menu



sedap betul minuman ni
korg kena cuba tau!
so... yummm!

selepas 50%
saya cuma bayar
RM4.45


OldTown White Coffee
Hot

minuman ni percuma dengan pilihan
samada Roti Bakar Kaya & Mentega
atau Roti Bakar Kacang 


 Kaya & Butter Toast
(Double)

sedap rasanya
kena makan cepat kalau lama sikit
roti akan jadi liat



untuk menu ini
saya cuma bayar 
RM3.90
 +
FREE
OldTown White Coffee (Hot)


OldTown Soup
BBQ Chicken
Wanton Noodles

 ini la menu yang saya pilih 
untuk mendapatkan 50%
OldTown White Coffee
Signature Freezy

rasanya?
ummmpph.. sedap sangat!
saya suka Mi dan Ayam BBQnya
cuma wanton saja saya tak berapa suka
sebab bergoreng
tidak keras cuma saya tak suka kena goreng
kalau di kukus/rebus lagi sedap


mangsanya adalah si dia
terpaksa habiskan wanton tersebut
hehe..

My fav is
OldTown Soup BBQ Chicken Wanton Noodles
and OldTown White Coffee Signature Freezy

total harga semua cuma
RM21.35
termasuk Tax 6% dan Serv Charge

berbaloi?
sudah tentu...
next time nak pergi lagi
nak cuba menu lain pula

korg suka menu apa di OldTown White Coffe?
kongsi-kongsi la..


^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

No comments:

Post a Comment