Monday, February 11, 2013

Big Apple Donuts & Coffee & Yoyo Cafe

Hello...bloggers!!!

best tak cuti?
korg buat apa time cuti ni?
saya cuma kemas bilik yang
sampai sekarang tak pandai siap lagi
hehehe
buat masa ni aktiviti shopping akan berkurangan (sekejap)
sebab tengah kumpul duit untuk beli handphone baru
miahahaha
saya tengah keliru nak beli handphone mana satu
saya minat iphone
tapi kan...
dalam otak sekarang pilihan utama adalah Samsung
we'll see...

Big Apple Donuts & Coffee
Yoyo Cafe

korg pernah makan tak Big Apple Donuts & Coffee?
sedap woo kalah Dunkin' Donuts
donut Big Apple lebih lembut berbanding Dunkin' Donut
kalau tak percaya, boleh cuba sendiri

Big Apple Donuts & Coffee ni dah lama dah ada di Malaysia
saya antara pengunjung setia dulu masa mula-mula buka
lepas study pergi Big Apple Donuts & Coffee
cuma sekarang ni masa terhad sangat

semua sedap!
antara kegemaran saya :

Snow Ice
The Alien
Chocoholic
Duren Duren
Ono Oreo
Say Cheese
Tira Cinno
Presidential Sweet

 Presidential Sweet

Snow Ice dah saya ngap!
so, no picture
hehehe
rasa gula di atas donut tu sejuk macam ais
dalamnya cream cheese yang segar

Presidential Sweet pula dalamnya perisa cream cappuccino

minuman pun sedap tapi saya jarang beli
cuma sekali saja dulu
lupa dah nama minuman tu



 Yoyo Cafe
L - R : Milky Tea with Coconut Cube, Honey Tangerine Green Tea

korg pernah cuba minuman Yoyo Cafe?
sebelum Chatime, Yoyo Cafe la kegemaran saya sehingga sekarang
sebelah kanan tu kegemaran saya iaitu
Jasmine Honey Tangerine Green Tea
(lupa nama sebab terlalu panjang)
rasa segar je ditekak bila minum
lebih-lebih lagi waktu panas terik

selain tu ada banyak lagi yang sedap
antara kegemaran saya :

Milky Tea + Pearl
Milky Tea + Mini Pearl
Milky Tea Chocolate
Milky Tea Chocolate + Peppermint
Yam
Yam Frappucino (macam aiskrim)

Yoyo Cafe juga ada makanan
croissant paling sedap!
nanti saya update gambarnya

sekarang Yoyo Cafe ada banyak cawangan
di tempat saya la tak tahu pula tempat lain ada ke tidak
websitenya macam tak update la 
tapi korg boleh tengok juga

website : Yoyo Cafe


^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

2 comments:

  1. Favourite wiida from Big apple is The Alien. haha. walaupun makan smpi comot2, itu semua tidak penting , yg penting sedap. Dah tak kisah dh org sekeliling and bf ckp apa. Asalkan kite bahagia. hahah. Sedap nye The Alien! Yum Yum

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap kan The Alien? takpe comot depan bf. tak perlu hipokrit kan. kalau bf tak malu malah siap lapkan lagi kecomotan tu maknanya dia sangat sweet. aww... :)

      Delete