Tuesday, January 22, 2013

SILKYGIRL : Sweet Temptation

Hello...bloggers!!!

yippie!!!

 saya sudah kumpul semua!

Silkygirl
Sweet Temptation

L - R :

Bold Becky
Lovely Lucy
Innocent Isabelle
Charming Charley
Sunshine Sue

mula-mula saya beli adalah Bold Becky dan Lovely Lucy
then, Innocent Isabelle
next, Charming Charley
last, Sunshine Sue

beli satu memang tidak lengkap
kena beli kesemua kawan-kawannya
baru la lengkap

kira nak beli sekaligus
tetapi memandangkan saya ni cerewet
saya tidak suka kalau kotaknya kemek
pelik?
tu la hakikatnya
muahaha..
seller-seller online yang jual perfume
mesti dah 'masak' dengan perangai saya ni

then, saya check samada ok ke tidak
sebab ada juga catnya terbuka/terkupas
mesti nak pilih yang cantik 
supaya puas hati dan tidak menyesal

Sweet Temptation ni sangat comel!
seriously, this is the best perfume from Silkygirl
great job!


mesti nak tahu mana yang wangi kan?

pendapat peribadi saya :

1. Bold Becky - My fav!
2. Innocent Isabelle
3. Charming Charley
4. Sunshine Sue
5. Lovely Lucy 

semua wangi terpulang pada pendapat masing-masing
ada antaranya bau sama seperti
perfume jenama mahal
kena cuba sendiri baru la tahu

perfume ni sangat comel untuk dijadikan koleksi
atau pun boleh juga sebagai hadiah hari jadi

so, tunggu apa lagi?
cepat la beli
kalau terlambat nanti menyesal pula

^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

4 comments: