Tuesday, January 1, 2013

Haul : Santa Barbara Polo & Racquet Club & Larrie

Hello...bloggers!!!

semalam saya sempat shopping 2 pasang kasut
time sale ni la harus membeli
saya mulakan dengan kasut dulu
kasut yang saya pilih ni sangat la selesa di pakai
(semasa mencuba)
harap-harap la semasa pakai lama sikit nanti ok
huhuhu
1st pegi la ke parkson
berkenan dengan 2 kasut ni
flat dan wedges
yang tak bestnya bila minta size 35 yang baru (dalam stok) jenis flat
kata seorang SA tu tiada la konon tinggal itu saja
saya pun mana la mahu sebab bekas orang cuba
tapi nampak macam baru
ok, hampa di situ
kasut wedges pula saya dah takde mood nak tanya size
sepanjang perjalanan terbayang-bayang pula
nampak gayanya kena beli juga

hari berikutnya, saya pegi metrojaya
try tanya kasut wedges tu
bila minta size 35
mau tau apa SA tu bagi???
size 38
see, betapa bijaknya SA tu kan?
kurang asam betul!
terus blah...

hari seterusnya lagi, pegi Parkson tapi lain tempat
ok, wedges tu ada
saya nak warna orange
memang berkenan dengan yang orange tu tapi tiada pula size 35
uwa...
cuma kelabu saja ada size 35
so, ambil je la warna kelabu
nanti pegi Parkson lagi yang 1st tu dua-dua warna tiada size 35 kan merana


design yang simple, ringan dan paling penting selesa!
kalau ada warna oren dah matching dengan peplum oren saya


then pegi semula parkson yang 1st
kali ni nak juga kasut flat tu sebab parkson yang 2nd tu tiada
saya ambil keputusan nak beli juga
tiada yang baru, ambil yang display je la
saya redha
saya cakap la mau yang ini
SA lelaki cakap kepada SA perempuan tu ambil yang baru
masa tu ada SA perempuan yang cakap dah tiada baru tu ada di sana
dia cari la bersama SA perempuan yang lain
(kebetulan pekerja parkson ramai masa tu)
mereka cari stok di luar
saya pun ikut sama tengok
SA perempuan yang satu lagi cakap ada pun yang baru
hahh...
kan dah malu
tu la belum cari lagi dah kata tiada
dasar pemalas!
baik jangan kerja kalau malas


dapat harga murah RM39.75 selepas 50% diskaun


^___^


Apa kata anda? KOMEN je ...

2 comments:

  1. bab kasut mmg Na slalu kecewa..susah btul Nak carik saiz Na T__T

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita, Na. paling bengang bila kita nak minta stok baru, belum cari sudah cakap tiada. siapa la nak pakai kasut yang sudah orang cuba2 pakai. hmmmph..

      Delete