Friday, August 17, 2012

VS PINK Fresh & Clean Tin Gift

Hello...bloggers!!!

banyak saya nak share kat korg semua. oleh kerana internet terrr...sangat la lembab ia membataskan saya untuk m'update. huhuhu...

dalam minggu ni je ada 4 parcel saya terima. hehehe... 3 saya beli dan 1 lagi tu hadiah. wah, tetiba dapat hadiah pula kan. nak tau tak apa? ok, jom baca lagi...



Product : Victoria's Secret PINK Fresh & Clean Gift Tin
Price : RM100
Where? : Redjambu
My Comments : smells so fresh. i love it! Supersoft Body Lotion? yeah, very-very soft.
My Rating : 10/10


ini la yang saya  nak sangat-sangat. one of my wishlist. sebenarnya, mr.bf nak hadiahkan patung Hello Kitty besar gedabak tapi saya fikir-fikir better perfume kan? sekarang ni saya dah tak minat dengan patung coz dah banyak. tu sebab saya minta tukar. harganya pula sama dengan harga patung tu.

  



so pink. box ni jenis tin. box ni sangat berguna. saya tak pasti lagi nak letak apa. ada cadangan?

^___^



to be continue...



Apa kata anda? KOMEN je ...

2 comments:

  1. VS Pink tu ramai kata best baunya. ni yg nak beli ni.hehe. nasib Puteri bt review. Kt Pavillion pn dh jual VS, jeles sgt2. tp sape yg tnggl area K.L dan selangor best la. mcm sis jauh nk beli. lg pula pavillion tu tempat yg sntiasa sesak

    ReplyDelete
    Replies
    1. best juga, sis tp x la best sgt. tu rating 10/10 pun sbb rating utk keseluruhan include harga, pakej, bau & packaging. bukan rating utk scentnya. if rating utk VS PINK scent fresh & clean saya bagi 6/10. huhuhu... saya t'ingin nak pegi pavillion. hari tu ke KL, x sempat nak ke sana. hua... sapa tggl area sana, best. saya lagi tggl jauh. seberang laut lagi. hahaha...

      Delete